Translate

wtorek, 29 lipca 2014

Rozdział 5 część I

Bezczelny uśmiech pojawił się na twarzy blondyna. Czułam jak krew dopływa mi do mózgu, a wściekłość za chwile wyjdzie z mojego ciała dosyć głośno:
- Jak śmiesz?! Po co za mną łazisz?! Nie rozumiesz, że nie chce mieć z tobą nic do czynienia?!
Ross tylko prychnął i zaczął się do mnie zbliżać. Gdy chciałam cofnąć się do tyłu, o coś uderzyłam. Jak się okazało był to Liam, który nie wydawał się być wyluzowany jak wcześniej. Ze zdziwieniem musiałam stwierdzić, że się za mną chował. On się go bał. Bał się Rossa. Pokręciłam głową z niedowierzaniem i zaczęłam rozglądać się po kawiarni. Każdy miał na twarzy wymalowane jedno - strach. Nie ważne czy był to dorosły, czy dziecko; kobieta, czy mężczyzna. Z moich przemyśleń wyrwał mnie dopiero szyderczy śmiech Rossa i jego słowa:
- Nawet Twój chłoptaś się mnie boi. Jestem ciekawy jak zareaguje...
- Na co?
- Liam, tak? - Brunet ledwo co przytaknął
- Laura jest też moją dziewczyną...

<><><><><><><><><><><>
Pierwsza część dość ważnego rozdziału w pierwszym sezonie :) Jeśli bedziecie dużo komentować postaram się dodać jeszcze dzisiaj drugą (dłuższą xD) część :3

7 komentarzy: